Квітень
Тема тижня "Весняне пробудження природи"(12.04-16.04)
Понеділок 12 квітня
Дидактина гра "Вгадай назву квітів"
Казка "Бережи природу"
Вчимося порівнювати
Середа 14 квітня
Пісня про весну для дітей - НАМАЛЮЮ Я
Читання врша М. Стелмаха "Весняний дощ"
Цілий день співав в долині.
І під цей весняний спів
У долині луг зацвів.
В лузі повно квіточок
І маленьких діточок.
Казка Ганса Кристіана Андерсена "Ромашка"
Четвер 15 квітня
Казка про кульбабу
Малювання в нетрадиційній техніці "Кулбабка"
Як росте квітка
П'ятниця 16 квітня
Загадки про весняні квіти
Читання вірша О. Олеся "Весна, весна! Радійте, дітки!"
Ховайте швидше саночки!
Немов пташки, летіть із клітки,—
З кімнати, з хати у садки.
А там, в садочках,— сонце, співи.
В траві фіалки зацвіли...
Джмелі і бджілки загули,
І скрізь метелики щасливі.
Аплікація "Найулюбленіші квіти моєї бабусі"
Тема тижня "Гарні квіти навесні"(19.04-23.04)
Понеділок 19 квітня
Спостереження за вербою
Мета - закріплювати
знання про вербу, звернути увагу на те, що навесні верба зацвітає одна з
перших.
Чим укриті квітки?
Верба починає дуже рано цвісти, а теплий пушок навколо квіток не дає їм
замерзнути. Притуліть котики до щік. Які вони на дотик?
Розгляд ілюстрацій, обговорення
Я Які справи у людей навесні? (обкопування і побілка дерев, висаджування квітів у садках, праця людей на городах). Які інструменти використовують для роботи?

Читання віршованих рядків Т. Коломієць
Вівторок 20 квітня
Руханка для дітей "Булька"
В МАТЕМАТИЦІ - РОДИНІ
Гра-імітація «Ми хмаринки-веселинки»
Читаємо віршовані рядки, дитина імітує відповідні рухи.
Ми хмаринки-веселинки,
Ми сховались під ялинки.
Довго там ми не сиділи
І на гору полетіли.
На горі стоїть ведмідь:
«Ану хутко звідси йдіть!»
Ми тікали-лопотіли,
Черевички загубили,
Наша мама — хмара біла
Нас, маленьких, пожаліла.
Черевички інші дала,
Щоб ми дружно танцювали,
А ще бігали, стрибали.
Середа 21 квітня
Весняні квіти-первоцвіти
Спостереження за травою
Травонько-травонько,
Зеленись,
Золотому сонечку
Поклонись,
Щоб розквітла яблунька
На горі,
Щоб гулялось весело
Дітворі.
В. Ладижинець
Звернути увагу
дітей на те, що на газоні підростає свіжа зелена трава. Порівняти нову травичку
з темною торішньою травою. Чому суху траву слід вигрібати? Чому і як потрібно
піклуватись про рослини?
Читання твору Н. Забіли "І в Ясочки є грядка"
Ранком сонце лине просто в хату, промені лягають на поріг.
Вийшла Яся у садок гуляти, де ще так недавно танув сніг.
А тепер – росте на гіллі листя, горобці веселі цвірінчать, і нової травки гострі списи з-під трави торішньої стирчать.
Край паркану – що це роблять діти? Скільки сміху, галасу й турбот!
Підійшла Ясюня подивитись:
– Це ж вони тут скопують город! Сміх і галас:
– В мене будуть дині!
– В мене морква!
– В мене буряки!
А в того – гарбуз з смачним насінням, і в’юнкий горох, і огірки…
А Ясюня ще така маленька, наймолодша між усіх діток: чорні очка, личко рожевеньке і кругленька вся, як огірок.
Тягне Яся і собі лопатку, – ой, яка ж велика та важка!
– Буде в мене теж маленька грядка, як у всіх дітей із дитсадка!
І скопала грядку наша Яся, не відстала від усіх діток. Їй, щоправда, допоміг Михасик, та Роман, та Лесь, та Ігорьок…
– Ну, мала, яке ж тобі насіння?
А мала й не знає: що саджать?
Посадити б їй солодкі дині, що під сонцем, як свинки, лежать? Чи червону моркву? Чи салату? Чи смачні зелені огірки? Чи капусту – потім шаткувати? Чи горошок, щоб зривать стручки?..
Узяла Ясюня по зернятку й буряків, і моркви, й те, і те…
Ой, і буде ж у Ясюні грядка, мабуть, краща, ніж у всіх дітей!
Йде робота радісна і спора, веселіша за найкращу гру. А весняне сонце лізе вгору і пече, й цілує дітвору.
Четвер 22 квітня
Заняття з малювання на тему " Перша квіточка весни"
Гра для розвитку мовлення «Повторюй за мною»
Формує навички правильної вимови, розбиває артикуляційний апарат.
Читайте дитині короткі римування і просіть повторювати за вами останній склад:
Прибігла дітвора - ра-ра-ра, ра-ра-ра.
Ногу вище, крок сміливіше – ше-ше-ше, ше-ше-ше.
Ми побачимо листопад - пад-пад-пад, пад-пад-пад.
Маленька бджілко не сумуй – уй-уй-уй, уй-уй-уй.
Немає коментарів:
Дописати коментар