Тема тижня "Що буває восени"
Вівторок 26.10.2021
Руханка-танок«Красуня осінь»
1. Бесіда «Осінь» з
використанням ілюстрацій.
2. Виразне читання
вірша (дорослим).
Ідуть дощі М. Познанська
Йдуть, і йдуть, і йдуть дощі.
Стали чорними кущі,
І дерева чорні стали,
Бо листочки всі опали.
Тільки дуб стоїть у листі
І калинонька в намисті.
3. Повторне читання
вірша дорослим.
4. Запитання за змістом вірша
-Про яке явище природи розповідається у вірші?
-Що стало чорним?
-Чому опали листочки?
-Який дуб восени?
-Яка калинонька?
5. Пояснення значень
слів.
6. Читання окремо
кожного рядка вірша.
7. Відтворення вірша.
Об'ємна аплікація "Парасолька"
Спостереження за дощем.
Ця вода падає з неба. Порівняти мокру і суху землю. Мокра – м’яка, суха – тверда. Розповісти, що воду з калюжі людям пити не можна.
Після дощу з’ясувати температуру води в
калюжі (холодна чи тепла), набрати в посудину і дати дітям доторкнутися руками. Пустити в калюжу
човник.
Запропонувати дітям пригадати
та порівняти, який дощ холодніший —
літній чи осінній.
Які явища
природи ви знаєте?
– Із чого
складається дощик?
– Які на дотик
краплинки?
– Що нагадують
вам краплинки дощу?
– Який настрій
викликає у вас осінній дощик?
– Чи можна про
дощик сказати “лагідний”, “ніжний”?
Художнє слово
Падав дощ
Падав дощ веселий,
чистий
Тупотів тихенько в
листі,
То в траві
густій зникав,
То по стежечці
стрибав.
Правила поведінки у дощову
погоду.
Немає коментарів:
Дописати коментар